مانکن مناسب خیاطی

مانکن مناسب خیاطی

مانکن مناسب خیاطی

مانکن مناسب خیاطی همانگونه که میدانیم تامین پوشاک یک امر بسیار مهم و ضروری در زندگی روزمره بشر از گذشتگان تا کنون می باشد که بشر همیشه در تلاش برای تامین این نیاز خود می باشد. برای تامین این نیاز بسیار مهم و ضروری امروزه با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی ابزارهای زیادی تولید شده است که این کار را بسیار آسان تر و با کیفیت تر از گذشته می توان انجام داد .

لوازم مورد نیاز برای خیاطی

متر خیاطی در آموزش خیاطی

قیچی مناسب برای برش لباس

چرخ خیاطی

قرقره نخ

سوزن خیاطی

خط کش خیاطی و الگو

صابون خیاطی

اتو مخصوص

رولت خیاطی

بشکاف

میز و بالشتک

و مانکن سوزن خور پایه دار

موارد فوق در تهیه و تولید لباس بسیار مهم می باشند اما مانکن سوزن خور یک محصول بسیار ضروری است که در تهیه لباس بسیار مورد نیاز است و حتما این مانکن ها باید از نوع سوزن خور و اتو خور باشند که طراحان و خیاط ها بتوانند به راحتی روی آنها مانور برای تولید لباس را بدهند .

مانکن سوزن خور خیاطی

این محصولات از فوم سرد تشکیل شده اند یعنی ایزوسیانات و پلی اول هر کدام در دمای مخصوص خود در دستگاه قرار می گیرند و در زمان تزریق با یکدیگر ترکیب می شوند و به قالب ها تزریق می گردند پس از طی کردن زمان لازم جهت پخت مواد مانکن های سوزن خور از قالب مورد نظر خارج می گردند و برای مونتاژ روی آنها یک پارچه در رنگ های متفاوت می کشند و پایه ای چوبی را برای ایستاده ماندن مانکن در زیر آن نصب می کنند و یک تاج را در آخر کار روی گردن مانکن های قرار می دهند .

پرشین مانکن

آدرس کارخانه پرشین مانکن : ورامین – خیرآباد – روبروی کارخانه شیر وارنا – پشت آموزشگاه رانندگی خلیج فارس – کارخانه پرشین مانکن

09125210272

02136134202

 

درج نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.